Pomoc Baletina

Pomoc Baletina – Najczęściej zadawane pytania
tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące naszej oferty. W tym miejscu zebraliśmy dla Ciebie najczęściej zadawane pytania.

Wszystkie produkty wystawione na stronie są dostępne u nas w sklepach stacjonarnych. Może jednak się zdarzyć, że dany produkt nie będzie chwilowo dostępny w sklepie stacjonarnym, dlatego warto do nas zadzwonić lub wysłać zapytanie odnośnie interesującego Cię produktu.
Można do nas zadzwonić w celu rezerwacji produktu i odebrać osobiście w wybranym przez siebie sklepie. Każdy produkt ma unikalny kod, który należy podać w celu szybszej identyfikacji w rozmowie z konsultantem. Kod produktu znajduje się w opisie i jest to litera wraz z trzy cyfrowym numerem (np. b444)
Możesz do nas zadzwonić, wysłać zapytanie drogę mejlową lub odwiedzić, któryś z naszych sklepów stacjonarnych i sprawdzić bezpośrednio u sprzedawcy.
Nie pobieramy, żadnych zaliczek ani opłat związanych z rezerwacją towaru przez internet.
Na odebranie zarezerwowanego towaru masz 3 dni od daty złożenia zamówienia. Rezerwacje możesz przedłużyć po wcześniejszej ustaleniu z konsultantem.
Nie musisz za niego płacić! Możesz zrezygnować albo zainteresować się innym produktem z naszej kolekcji wystawionym w sklepie stacjonarnym.
Oczywiście w każdym naszym sklepie jest możliwość płatności kartą.
Najlepiej zadzwonić do nas i poinformować o tym konsultanta.
Ogólnie nasza sprzedaż opiera się na sklepach stacjonarnych, aczkolwiek w indywidualnych przypadkach jest taka możliwość.

PRACA

Możesz wysłać nam swoje CV drogą elektroniczną, lub zostawić w którymś z naszych sklepów. Nie zapomnij o dopisaniu w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji.”

INFOLINIA

Telefon

+48 663 440 255

EMAIL

sklep@baletina.pl

Modowe inspiracje Baletina
Nasze salony